The Bose is dying

4 posts · 1,098 views · started

Original: German · machine translated
Moin municipality,

A few days ago, it started. When I turned the sound a bit, the sound somehow "breathed". It sounded like the loud passages were getting quieter, like a frog with a potato in his neck.
Yesterday it smelled a little "electrical" and I had a quiet constant noise when switching on the radio (but still ran). This morning, back to right, everything is dead, and front to right, somehow, only half the power.
I've heard of some familiar Bose problems and an Audi exchange action...do my descriptions fit into this problem or what might have happened?

Dake for tips!
WhatsApp
Hi Marius.
Nachdem Du einen 92er hast, könnte auch bei Deinem eine Rückrufaktion erforderlich gewesen sein.
Eigentlich müsstest Du aber in 2002 angeschrieben worden sein.
Die Rückrufaktion war wegen "Brandgefahr" der hinteren Platinen gestartet worden.
Bei negativem Erfolg weise auf den Schmorrgerucht hin und nutze doch auch hier die Suchfunktion - notfalls dann direkt über BOSE - die sind auch recht "kulant".
Gruß Manfred.
WhatsApp
Hi,
Ich war gestern beim Freundlichen und habe mich wegen der Rückrufaktion erkundigt.Man sagte mir dass es für meinen V8 keine Rückrufaktion gab.Gab es nun eine oder nicht ?

Gruß Yener
WhatsApp
... BOSE-Rückruf ist baujahrabhängig!

Nutze mal bitte die Suchfunktion hier im Forum - die genauen Fahrgestellnummern wurden schon diverse Mal gepostet!
WhatsApp