So since I got my chip (Blue Diamond) my V8 keeps bringing me a sporadic error.
When I start the car, the lamp that indicates an engine electronics error lights up. Is the orange lamp with the engine and the flash on it.
Then I can wait for the warning to come at some point in the mice cinema, oil levels too low!
It's always like that, always acting together. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa The oil level's right!
This always goes on until I restart the engine!
Then it's mostly gone. It's kind of annoying, so always beeps so nice!
Does anyone know this mistake?
MFG Peterling!
Does anyone have a chip in it? Since then, mistakes?
5 posts · 467 views · started
Moin Peter,
die Lampe bedeute zu wenig Öldruck. Einen Ölstandmesser hat unser Lütter nicht. Könnte der Fühler sein...
die Lampe bedeute zu wenig Öldruck. Einen Ölstandmesser hat unser Lütter nicht. Könnte der Fühler sein...
Ist das dann ein anderer Fühler, als der für die Öldruck-Anzeige?
MFG Peterling!
MFG Peterling!
Wir haben einmal einen Fühler für die Anzeige und einmal den normalen.
Der normale "steuert" den Pieper an--muß aber nicht an dem liegen.
Ich habe meinen auch neu und habe zwischendurch auch die Öldruckwarnung über 2000 1/min.Ist zeitweise echt nervig.
Ich tausche demnächst mal das Checksystem(Kumpel hat noch ein Kombiinst. für mich-da werde ichs mal tauschen).
Mfg
v8engel
Jörg
Der normale "steuert" den Pieper an--muß aber nicht an dem liegen.
Ich habe meinen auch neu und habe zwischendurch auch die Öldruckwarnung über 2000 1/min.Ist zeitweise echt nervig.
Ich tausche demnächst mal das Checksystem(Kumpel hat noch ein Kombiinst. für mich-da werde ichs mal tauschen).
Mfg
v8engel
Jörg
sagst mal bescheid... vielleicht hat meins ja auch nen Schuß!
MFG Peterling!
MFG Peterling!