Hello,
I am Danish so please forgive my bad German.
I own a 2006 Audi A8L 4.2 TDI (single image) and would like to do a retrofit S8 retrofit/transformation.
My local certified Audi dealer tells me that they are not sure that the S8 is ahead of my 4.2 TDI.
I have heard that due to the charge air cooler on the 4.2 TDI a few small changes have to be made. I would like to know what they are and how to do it?
Can anyone confirm that the original D3/4E Audi S8 fits before my 2006 4.2 TDI (single image)?
All comments/help will be highly appreciated.
Thank you!
2006 Audi A8 4.2 TDI - S8 front retrofit/transparent
13 posts · 4,805 views · started
Dear Kasper,
everybody would like to help you, but it might be that you used an electronic translator. So for me it's not clear what you are trying to explain. Perhaps it is useful to describe your intention in English.
Best wishes from Hamburg
Andreas
everybody would like to help you, but it might be that you used an electronic translator. So for me it's not clear what you are trying to explain. Perhaps it is useful to describe your intention in English.
Best wishes from Hamburg
Andreas
Hei til dig,
Hvis du spørger om du kan sætte forvognen fra den ene model til din TDI så er det altid lidt svært at svare på.
Jeg tror ikke at nogen har prøvet det ind til nu. Du kan for eksempel prøve at sammenligne delene til fronten på partcats.info , måske er det fleste dele af samme slags, dvs. at de har samme delnummer.
Håber jeg kunne forklare det nogenlunde.
Ellers kan jeg anbefale www.a8-freunde.de , der er mange "forrykte" der prøver en hel masse, måske har den ene eller anden en idé.
Hilsen fra en deldansker fra Nordtyskland som lige nu er i Nr.Lyngvig.
Hvis du spørger om du kan sætte forvognen fra den ene model til din TDI så er det altid lidt svært at svare på.
Jeg tror ikke at nogen har prøvet det ind til nu. Du kan for eksempel prøve at sammenligne delene til fronten på partcats.info , måske er det fleste dele af samme slags, dvs. at de har samme delnummer.
Håber jeg kunne forklare det nogenlunde.

Ellers kan jeg anbefale www.a8-freunde.de , der er mange "forrykte" der prøver en hel masse, måske har den ene eller anden en idé.
Hilsen fra en deldansker fra Nordtyskland som lige nu er i Nr.Lyngvig.
Hej Joe,er du en dansker,har danske rødder,eller du kan blot sprog?
Jeg har nogle danskere i familien og har lært sproget "ved siden af" så jeg læste mange Anders And bøger og måtte tale dansk. Som barn er det jo ikke så svært, men jeg kan godt nok mærke at der mangler flere ord og grammatikken stemmer ikke altid.
Men det duer godt nok på ferie og når de gælder om de mest normale snak.
Men det duer godt nok på ferie og når de gælder om de mest normale snak.
OK, tak for forklaringen. Jeg har slægtninge i Sverige og de to sprog er helt ens, så jeg i det mindste kan forstå betydningen 
Men nu tilbage til tyskerne :grin:

Men nu tilbage til tyskerne :grin:
Ja, ja, macht ihr nur

Abel inste denke ok delv but mar mök mök della is
Gruß vom Deich

Abel inste denke ok delv but mar mök mök della is

Gruß vom Deich

Hi Hans-Jürgen,ich hab doch geschrieben,dass wir lieber zum Deutschen zurückkehren
Sag ich ja
mar mök mök della is

Gruß
Hans-Jürgen
mar mök mök della is

Gruß
Hans-Jürgen

So mok wi dat
Dazu sagt Googletranlator:
März Mok Mok bella Eis
Jeah!
März Mok Mok bella Eis
Jeah!
so ungefähr ... 
Aber was ist denn nun mit unserem Fragesteller,
können wir ihn hier unter die Arme greifen ?
Gruß
Hans-Jürgen

Aber was ist denn nun mit unserem Fragesteller,
können wir ihn hier unter die Arme greifen ?
Gruß
Hans-Jürgen
Keine Ahnung, er hat ja noch nicht geantwortet.
Er soll ja die gewünschten Teile bei partscats.info mit seinen vergleichen und berichten.
Er soll ja die gewünschten Teile bei partscats.info mit seinen vergleichen und berichten.