Hello people,
I was just told that my hall near Parchim was severely broken into. some vehicles have been partially slaughtered but the most important is the audi v8 classic line. from it the rims are missing: 17" boleros and the entire interior equipment and refrigerator, window lifter, armature board, an electrically retractable office table on the backrest of the passenger seat, door cladding and many new parts from the suitcase room. I would like to ask you to stop your eyes if something like this is offered to you or if you hear about it or share it with ebay, please let me know. it was a magnolia white interior with 4 times electrically adjustable seats. the seats were afterfacelift e seats leather sport with extendable leg support. the sky is made of magnolia-coloured alcantara with sliding roof. the cockpit had all possible functions with selector lever display and outside temperature display. I thank you in advance for your labor.
many greetings kai
AUDI V8 CLASSIC LINE TOO!!!
5 posts · 1,491 views · started
Oh Man, so eine Scheisse! Das ist echt der Hammer , werde mal die augen aufhalten!!!
Das kann ja echt nicht mehr wahr sein!!
Hoffen wir das man die Brüller bekommt!!
Gruss Rainer
Das kann ja echt nicht mehr wahr sein!!
Hoffen wir das man die Brüller bekommt!!
Gruss Rainer
danke rainer.
gruss kai
gruss kai
Meine Anteilnahme.
Teeren und federn, und vierteilen, den Löwen zum Fras vorwerfen, und, und, und.......
Ist das Deine eigenen Halle, oder haftet der Besitzer der Halle?
Gruß
Manfred
Teeren und federn, und vierteilen, den Löwen zum Fras vorwerfen, und, und, und.......
Ist das Deine eigenen Halle, oder haftet der Besitzer der Halle?
Gruß
Manfred
Das ist ja wirklich der hammer, wünsch dir viel glück das du ihn findest und ich sag dir auch bescheid sollte ich was sehen.
Musst nur glück haben das sich keiner selbst nen V8 herrichtet und das reintut, man. Bin auch deren meinung, teeren, federn und und und
Musst nur glück haben das sich keiner selbst nen V8 herrichtet und das reintut, man. Bin auch deren meinung, teeren, federn und und und