Hello.
How much does your V8s fit into the tank like that? Mine screamed at me this morning, after already 530 km, I should give him some food, so I wondered, 80 liters on 530 km.... ???!!!! I'm going to the tank - after approx. 62 liters makes it snap - nothing more goes in... Then it was 63.3 liters. So the verb is so richly good of the thick.... According to my calculation, there would be 18 liters left - only where do they hide?
How much get in the tank???
7 posts · 2,208 views · started
Hallo Daniel,
habe meinen kleinen direkt vor einer Tanke leergefahren, gingen genau 76,05 Liter rein.
habe meinen kleinen direkt vor einer Tanke leergefahren, gingen genau 76,05 Liter rein.
In meinen sind es nur höchstens 73 Liter!
Hallo Leute!
Kann das vielleicht sein das die Tankstellenpächter ein bißchen an den Uhren der Zapfsäulen gedreht haben (Betrug) und ihr deßhalb so unterschiedliche Tankvolumen habt?
MfG Bernd Beneke
Kann das vielleicht sein das die Tankstellenpächter ein bißchen an den Uhren der Zapfsäulen gedreht haben (Betrug) und ihr deßhalb so unterschiedliche Tankvolumen habt?
MfG Bernd Beneke
Warum sollte der aber die Uhr zu meinen Gunsten drehen? das wäre mir unverständlich... :-) wäre aber gut...