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stranger
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OP
stranger
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I have the 3.6 ECU and 3.6 ABT chip as well as 3.6 wiring harness installed (with my ABH engine) and the car runs pretty well. It pulls hard in the midrange (3000-5000 RPM) BUT-- it runs rich, and my fuel consumption/verbrauch is high, but the power increase is noticible.
My question is: does anyone still have the real ABT chips intended for the ABH engine?
Oh, and I have a 6-gang DQT transmission in my car. I have the only ABH/DQT car in the United States, perhaps the western hemisphere.
Danke/Thanks
1991 V8Q ABH/DQT/ABT - 1 in US
2008 Atomic Orange LS3 LT3 U3U MN6
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Carpal \'Tunnel
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Carpal \'Tunnel
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Hi,
have a look at the Car-DB! One of the guys or more have ABT tunings on the ABH. Perhaps they can copy the chip for some bucks!
Bastian
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enthusiast
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Was there ever an update on this? A specific Chip for the ABH?, to run normal ABH ECU + Transmission ECU, etc?
Car-DB
85 WR quattro 90 V8 Silver, 91 V8 Black, 93 V8 Lago 93 100e quattro V6. Titan, i think
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addict
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also chips kopieren könnt ich auch, hab sogar noch einen unbeschriebenen rumliegen...das würd mich auch interessieren der ABT chip^^
„Fortschritt ist der Weg vom Primitiven über das Komplizierte zum Einfachen.“ (Wernher von Braun)
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journeyman
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journeyman
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How a chip can be updated and do we need to update one?I have ABH with original Chip.
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Carpal \'Tunnel
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Carpal \'Tunnel
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Carpal \'Tunnel
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Carpal \'Tunnel
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Naja wenn ABT das liest gibt's einen auf'n Sack.
Würde eher mal paar Euronen in die Hand nehmen und ne Einzelabstimmung auf 100-102 Oktan bzw. E85 (104 Oktan) machen um die Karre in der Teillast wirtschaftlich und in der Volllast auf Leistung zu trimmen. 20 Jahre alte Datenstände sind kein Garant für das Optimum - heute würde man vieles anders machen. My 2cents...
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