Another thing you can check, that I found in my workshop manual is the initial signal from the ECU to the Lambda:
LAMBDA HEATING:
For Lambda heating I was not able to find a Voltage, the manual just directed me towards hooking up a Diode flash tester and a procedure I`m not familiar with. The PT ECU calls for a Voltage of 12-14 volts when you disconnect the heating wiering, and check between terminal 1 and 2 (white wieres) on the hareness to the ECU. Maybe these values are valid for the ABH as well?

CAUTION: YOU NEED TO KNOW WHAT YOU ARE DOING TO CHECK THE FOLLOWING. IF YOU GET IT WRONG YOU MAY TOAST THE ECU!

If you hook up the Multimeter in series and look for the current, it should be between 0,5 and 3 Amps.
LAMBDA SIGNAL:
The only data I was able to find was a voltage signal of 450mv (+-50) between Engine ground, and the Signal (black) wiere from the ECU. (Lambda disconnected) I was not able to find any "live" signal for the ECU in the workshop manual...
good luck!
NORWEGIAN
En annen ting du kan sjekke, som jeg fant i verkstedshandboka mi, er utgangssignalet fra styreenheten til Lambdaen: LAMBDA FORVARMING: ang. forvarming fant jeg ikke noen spenning, boka bare ledet meg til en prosedyre med diode blinkelampe som jeg ikke er kjent med. det eneste dette ville indikere er at utgangsspenningen når du kjører denne testen er høyere enn 0,6 volt. For PT motoren (3,6) fant jeg en spenning på 12-14 volt imellom terminal 1 og 2 (de to hvite ledningene) når motoren går, og du sjekker ledningene som kommer fra ECU`en. kanskje disse tallene funker på ABH`en også? en annen og sikrere test er viss du kobler inn ampermeteret for å måle strømmen som går med til forvarmingen. HER MÅ DU HA TUNGA RETT I MUNN. VISS DU KOBLER FEIL KAN DU TROLIG TOASTE STYREENHETEN!

LAMBDA SIGNAL LEDNING:
For selve signal ledningen skal ECU`en legge ut en spenning på 450millivolt (+-50). Jeg kunne desverre ikke finne noen "live" verdier for måling på lambdaen når den er koblet opp mot motoren og skal gjøre jobben sin. men prinsippet med osilering skal gjelde også her.
lykke til!
psb